Sommerlejr
Læs mere om DFS
Sommerfugl Hjem

Praktiske informationer:

Ankomst/afrejse

Lejren starter søndag den 8. juli kl. 14.30

Torsdag den 12. juli inviteres resten af familien til familieaften kl. 19.00-21.00.

Tilmelding:

Hurtigst muligt - dog senest 4. juni. Se kontaktsiden for nærmere detaljer.

Pris og betaling

Lejren koster 500 kr. pr barn

Ved søskende betales 400 kr. for nr. 2 og 300 kr. for efterfølgende børn.

Betaling kan ske til konto 3701 3701548787 eller Mobile Pay til 20 10 40 19.

Lommepenge

Ved lejrens start skal lommepenge afleveres til lejrens Bank (eller indbetal lommepengene sammen med deltagerbetaling før lejren). Lommepengene kan hver dag bruges i BIKSEN, hvor du kan købe slik eller andre ting.

Vi foreslår max 75 kr. i lommepenge pr. barn.

Festaften

Vi skal som sædvanlig have en festaften - en galle-/prisudelingsfest. Så tag bare noget fint tøj med.

Medbring

Sovepose, lagen, skiftetøj, varmt overtøj, regntøj, gummistøvler, sportssko, toiletsager, håndklæder, badetøj til vandkamp. Hvis tøjet er mærket med navn, er der større chance for, at det også kommer med hjem.

Det kan også være en god ide at medbringe papir, blyanter, farver samt en bibel, hvis du har en.

Medbring ikke: mobil, tablet, computer eller andet elektronik.

Dagsprogram

Der er hver dag et dagsprogram som kan variere fra dag til dag. Det sikrer at der er fælles aktiviteter men også at der bliver tid til fri leg og hygge. Vi prioriterer, at der er tid og ressourcer til at alle børn bliver både set og hørt.

Holdinddeling

Børnene bliver delt op i bordhold, som er blandet på tværs af alder. De vil være holdkammerater i løbet af ugen, når der er aktiviteter, løb, konkurrencer osv. Antallet af bordhold afhænger af deltagerantallet.

Til bibeltimer bliver børnene delt op i tre hold efter alder A, B og C (som udgangspunkt 0-2 klasse, 3-4 klasse og 5-7 klasse). For de ældste (C'erne) vil der være særligt program om aftenen.